Är vaken

Har inte varit uppe så länge.
Jag ska snart äta foukost men jag kommer göranog ett inlägg till innan jag går.


Som jag sa sist ska jag till naturhistoriska.
Jaghar ingen aning vad vi ska göra där borta.
Helt sjuk konstigt.
Jag mnns inte vad det museumet handlar om.
Kan inte stava riktigt.


Ska nu gå och äta.
Sedan så ska jag och min lillebror se julkaledern.

Jippe.

Ny byter jag ämne men jag ska visa en bild jag gorde på paint.
Ganska stolt över den.


Snygga eller vad tycker ni?


Nu ska jag äta.


Kommentarer
Postat av: Steinarlovise

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-03-25 @ 13:09:06
URL: http://steinarlovise.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0