Bra Försök hörni!!

Mina kompisar ville lura mig att det var en kille som ville bli ihop med mig.
Men dom var inte tillräkligt smarta kan man säga.
Jag kollade lite närmare på lapparna ch då satte jag dit dom.

Den fick jag när jag satt och pluggade frmför datorn.


Sen fick jag den här lappen i mitt skåp.

Jag anade att det var nått som inte var fätt.
Tjejerna sa att det var först Adde ( en kille i min klass).
Men det visste jag att det inte va för han är nu i London.

Men sen listade jag ut det.
Kolla.

JAg sökte förut på Grafitti God jul till en uppgift.
Sen skrivde jag ut det.
Då hade tjejerna tagit det pappret.
Sen en annan sak.

Det är dagens datum.
Samma dag som skvide ut pappret.

Men nu undar ni om pappret i skåpet.
Jag visste att det var skumt för inte ens en del av mina kompisar vet vad det skåpet ligger.
Men det var innan vi skulle ner till maten stack alla tjejerna utom Hanna ner.
Då hade dom lagt ner lappen.

Det var lite roligt men även elakt.
Men man kan inte vara sur på tjejerna.
Dom är för underbara.
Hoppas ni vet det.

Ska se julkaledern.
Tycker den är faktiskt helt okej.

Men sen ska jag äta pannkakor med mina syskon och mormor och morfar.
Min morfar gör en av dom bästa pannkaorna ever.
Älskar er.

Bye Bye


En sak ska ni veta.
Jag fyller 12 år på lördag.
Det blir skönt att inte vara 11 år längre.
Love it.


Men nu blir det dags för julkalendern.


Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0