Snart jul

Jag har inte kunnat blogg för jag har haft fult upp idag.
Jag har haft julhandlat med familjen. Dom sista julklappparna kan  man säga.
Sen när jag kom hem så kunde jag inte blogg för då bakade jag pepparkakor med min syrra.
Jätte roligt faktisk men det var lite tjafs.
Sen åt jag middag.
Ostkaka men jag åt inte så mycket da.
Sen klädde vi julgranen men det blev lite sådär.
Det blev lite tjafs om det med.
Men det är förren nu jag kan blogga typ.


Jag ska berätta hur min jul ser ut.

Jag vaknar upp och man går upp och äter risgrynsgröt.
Sedan tar man en duch och sen klär man på sig sina finsaker.
Vid det här laget har min syster och mmin pappa åkit till nån kyrka men det gör inte jag.
Men jag kommer vara hemm och göra i ordning mig.
Det kommer bli ganska tyst i huset då.
Men sedan kommer ju min syyra och min pappa tillbaka och då åker vi till min mormor och morfar och äter
lunch och ha det trevligt.
Kl 15.00 kollar vi på kalle anka och äter fika.
Sedan efter åkewr vi hem hit och äter middag.
Då kommer vi också få våra julklappar.
Sedan så testar vi våra saker en stund men inte alla men sedan åker min mormor och morfar hem.
Min morbror kommer också följa med.


Det är en korfattad jul för mig.
Jag kommer nog inte blogg så mycket men det är jul.
Men jag kommer göra ett till inlägg som kommer finnas mitt i natten.
Och en sak till.


Jag har gjort............

Jag har gjort 230 inlägg om man räkna med den här.


Ska in i duchen och sedan ska jag skrva ett inlägg till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0