God morgon!

Jag kunde inte blogg igår så mycket men nu ska jag blogga
ett lagom stort inlägg. Vad ska jag blogga om....
Just det, jag kan blogga om den där killen som gjorde illa
sig igår. Det var en kille som jag känner som dykde ifrån
bryggan fast man inte fick. Sen när han kom upp så sa han att han
hade gjort illa sig i nacken. Det var tur att fridisgården på min skola var där
och kunde hjälpa till. Dom ringde en läkare som sa att dom skulle komma.
Efter en liten stund så kommer det en ambulanshelekopter. Dom kunde inte landa på stranden
men läkaren kunde kliva på en storbrygga som låg nåra få meter från den här killen var.
När han kom så kom 2 till efter når minuter. Killen fick åka helekopter till astrid lindgren
sjukhuset. Det var jätte läskigt för man har bara sett det hät på tv och aldrig i
verklighetern för en nu.
Nu kommer 3 bilder på helekobtern.




Nu måste jag sluta att blogga för att hanna vill att vi
ska bada men jag få väl övertala hanna om att vänta.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0