God morgon

Nu blir det lite morgon blogg.
Igår vad det helt underbart men inte ett lykligt slut
Igår så såg vi ekorre ungar som var jätte söta.
Här är nåra bilder på dom.....
Men, himla data. Sorry det går inte men dom vr jätte söta och
dom var övergivna men som jag sa så var det inte ett lykligt slut.
Det var jag och mina 2 kompisar och två nadra som vi lärde känna.
Dom har tagit hand om djur så dom kunde har ekorrana hemma.
När dom frågade om dom fick ta hem dom så sa hon att det var okej
men dom skulle ringa djurjoren. När dom hade ringt så sa djurjoren
att dom inte kunde har det men joren kunde släppa ut ekorrana i en
stor bur. Det var jätte tråkigt och det värsta att alla dom var syskon
och det var nån kvar i trädet. Tänk att vara ensam i sitt hem och ingen
annan är där. jaja men jag kan bara inte sluta tänka på dom och
ekorren som är kvar i trädet. Det går bara inte att sluta tänka.


Jaja jag försöker lämna det nu. Ska snart vara med min kompis Hanna igen och
jag kommer att blogga mer och jag ska någ bytta heder nu.

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan vi va på fredag? <333

Snälla?

;P

2010-06-17 @ 11:49:11
URL: http://suuunshiine.blogg.se/
Postat av: Kjetilana

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-05-11 @ 12:30:44
URL: http://kjetilana.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0