Fest och lite om Bella

Jag ska sanart fira min kompis mimmi födelsedag.
jag har gjort i ondning mig men jag ska också skriva lite om en tjej i min klass.
Hon heter Isabella men alla kallar henne för bella.
Jag är med i hennes vekans blogg och tävlar.
Hon är en samrt, rolig och en snäll person om jag ska besktiva henne.
Jag ska ordna lite nu men så här ser jag ut nu.

Mitt smink men det är inte så mycket.


Mitt outfite för paryt.

Imorgon kommer jag inte hinna så mycket att blogga men det är
för jag ska fota ed ina syskon och kusiner.
Jag säger inte varför men jag ska bara göra det.
Sen efter det ska jag åka hem och göra i onirng mig för nästa party.
Det är da inget party da men det är en tjej middag med nåra gamla klasskompisar och
en till tjej som är jätte trevlig.
Ska kolla lite saker men jag måste sticka nu.

Bye Bye

Jag vet att typ ingen ska sova da men jag kommer inte att kunna blogga mera
sen så då blir det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0