Lång dag men en bra dag

Rubriken lyder.
Har pluggat mycket i skolan och jag känner mig väldigt stolt.
Jag är nästan klar med allt och det är ju bara tisdag.
Men jag måste plugga mera men då vet jag vad jag ska plugga med.
Jag har haft en underbar dag med alla mina vänner i skolan.
Alla är så snälla och underbara.
Jag har alltid varit den lite tyst tjejen som aldrig ler men med att jag fick börja i en nu skola så fick jag
välja vem jag ville bli och jag blev den glada tjejen.
Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem för jag slutade kl kvart över 3.
Men jag kom hem typ kl 4. Har ätit och kollat lite på tv.
Jag kollad på en serier som heter fångad. Originalet är Trapped
Här är en bild
.
Det är ju dubbat men jag gillar det ändå men bättre om den var på engelska.
Måste sticka.
Kanske bloggar senare.
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0