Heej!! <3

jag har inget att skriva om.
I skolan vad det hemskt.
alla sexor skulle åka och ja lekar.
Först kom inte jag och 7 till på bussen så då fick vi ta den andra bussen som kom.
Sen så var vi tvungna att vänta typ en halvtimme på att vi skulle göra lekarna men dom
var bara i en halvtimme.
Sen så skulle vi äta i 1 timme sen så skulle vi hem.
Man bara undrade varför man kunde varit hemma och chilla liksom.
Jag har valt att jag ska skapa en katigore ( vet ej hur man stavar) som är om filmtips.
Jag brukar gå in på youtube.com och kolla på olika filmer.
Det är ju på engelska men man fattar ju.
Ska kolla på en film som heter sydney white.
Har inte kommit så långt men den är bra hitills.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0