Sent? Inte för mig...

Jag gillar att vara uppe sent, jag gillar när det  är mörkt och all.
Mina kompisar i skolan tycker att jag ska lägga in en video när
jag sjunger,
Jag ska göra det men jag vet inte vilken.
Vilken tycker ni?



Vad tycker ni om att skriva historer?
Jag håller på med en. Jag skrivde med den
i femman och nu så forsätter jag. Hoppas att den bli bra.
Ska skriva lite på den.

Bye Bye.

Vänta inte än.

Jag undrar till alla er som läser.
Tycker ni att det är konstigt om man umgås med en kille?
Bara som kompisar och inte på kärlek.
Jag har ju förrut haft killkompisar som jag har känt länge.
Men jag tycker inte att det är fel ju.
Vad Tycker ni??
En till fråga.
Jag behöver en ny design.
Om det är nån som
skulle vilja göra en så säg till mig.
Eller kommentera.


Nu!
Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Alice :D

hej Cajsa! :D

Jag skulle kunna göra en design till dig om du vill? :)



/ ALice

2010-10-18 @ 18:47:25
URL: http://aamigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0