Svaren på frågestunden

Nu kommer svaren.
Det var ju bara 9 men här är svaren.
Från hanna:
1.Vem tycker du e snygg (kille) i klassen?
Svar: jag tycker aldrig att nån är snygg. Så svaret blir
ingen.

2.Vad tycker du om min blogg?

Svar: Den är jätte bra hanna. Love it

3.vem e din idol?
Svar: Jag gillar många. Men en av dom jag gillar
mest är Emma Roberst.
Hon är jätte bra skådis.

4:vad tycker om <3justin bieber<3?
Svar: Jag gillar texten på hans låtar men jag gillar
inte han och hans sång röst.

Från paloma:
1. När tänker du hälsa på? ;D
Svar: Jag vet inte men jag hoppas att jag
kommer att kunna för jag har så mycket
att göra. Men tar det lungt.
Jag kommer göra det snart hoppas jag.

2. När ska du ringa mig?

Svar: jag vet inte det heller.
Jag tror att jag inte ens har dit nr.

3. Har du kille?
Svar: nej men jag skulle vilja ha en kille.

4. Nya vänner? Är dom coolare än jag? xD
Svar: Man kan säga att jag har fått nya vänner.
Jag vet inte om man kan säga att dom är coolare
än dig men dom håller på att övertalla att jag är kär i en.
Men snart kanske jag ge mig.....

5. SISTA FRÅGAN! Saknar du mig x) ^^
Svar: Det är ju klart.
Jag saknar ju hella min förra klass.
Alla var så underbara men killarna var inte
underbara på samma sätt. Dom var mest
roliga.

Nu hoppas jag att ni har fått svar på alla era frågor.
Om ni har en fråga om det här kommenter det här inlägget
men ni kan ju annars göra det.

Bye BYe

Kommentarer
Postat av: hanna :)

du inte gilla justin bieber? jag säja dej en sak! jag inte gilla dej om du inte gilla justin bieber!



höhö, men alvarligt! han e det bäääästa som NÅGONSIN har hänt mej :') man bara måste ÄLSKA EN SÅ UNDERBAR MÄNNISKA! (gillar din blogg meeed <3)

2010-10-14 @ 19:39:33
URL: http://meniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0