Vet att jag ska förbättra mig.

Sorry för dålig bloggnign.
Idag så hade vi typ en hallowen dag i skolan. Man fick klä ut sig och det gjorde jag.
Här är nåra bilder från idag.
Det var en tjej som var utklädd till nått.
Suddig, jag vet. Men det är nåra som pratar med en lärare.
Vi hade en vampyr pumpa.....
annan sorst pumpa.
Så här såg vår cafe skylt ut. En vädig gammal en...
Våran skolahade vunnit nått pris. Vet inte vad det är da men jaja.
Jag har igen bra bild på mig just nu men jag ska ordna det da.
Det var också så att en av våra mattanter slutade idag.
Jag kände inte henne da men det var synd att hon ska sluta.
Ska hitta på nått snart. Men jaja.
Kanske bloggar mer senare.
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Morganlilly

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:19:51
URL: http://morganlilly.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0