Vilken låt.....

Hanna som går i min klass tycker att jag ska lägga upp en video som jag sjunger på.
Jag ska faktiskt bestämt mig nu.
Jag gör det. Vad är det farligast som kan hända?
Men alla har ett problem och här är mitt. Vilken låt ska jag ha?
Jag håller på med en sång men den ändras hela tiden så jag vet inte.
Kommentera ett par bra låtar som ni tycker är bra så ska jag se vad jag hittar på.
Jag vill ha svar så snabbt som möljigt så att jag kan typ veta och föberäda ( Vet ej hur man stavar) mig.

Imorgon så ska alla sxor på min skola gå på teater.
Det ska bli jätte kul.
Jag minns inte vad den hete men jag hoppas att deta kommer att bli kul.

Jag är cokså ledsen för att jag inte har bloggat så mycket men jag kan typ bara börja innan jag bli avbruten.
Hoppas att ni läser min blogg.



Till Alice och hanna.
Ni behöver inte göra en design till mig.
Jag gillar inte bara min så jag vet inte vilken av er.
Ni få väl ha en catfight.



Ska snart gå och lägga mig för jag behöver gå upp kl 05.30 typ och jag är väldigt morgon trött.
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0