Förklaring

Jag har inte varit så uppdaterat en jag haar min ursäkter.
I fredags så kom jag ju hem från falun. Men ja han aldrig komma hem.
Jag skulle just åka och han en dansuppvisnig.
Sedan när jag kom hem så orkade jag bara inte att blogga så mycket.
På lördagen så vaknade jag kl 12.15. Jag var då väldigt stressad för ja hade inga kläder.
Min faster skulle ha en fest typ.
Så jag åkte fort in till jakn och köpte en snygg skjorta.
Sedan åkte jag på festen direkt.
Jag kom hem vid 21.10 och då var jag för trött för mer bloggande.
Sen på söndagen så chillade jag typ bara. Var inte blogg sugen.
Men idag skulle jag egentligen gått till tandläkaren men det blev inställt.
Idag vet jag inte vad som kommer hända. Mest film skulle jag gissa på.
Chrille och Bella på bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0