Supergratis

Man samlar poäng genom att:

Värva vänner - Du ber en vän att bli medlem via en speciell länk. Du får 5 poäng direkt för de. Och när din kompis har samlat ihop 50 poäng (det gör man på några minuter nästan) så får du 45 poäng. 50 poäng totalt.

Blogga om supergratis - Du skriver om supergratis helt enkelt, och för detta så får du hela 30 poäng!

Lägg upp banner - Om du lägger upp en liten banner på din blogg som jag har gjort (scrolla ner lite, sen till höger), så får du 20 poäng!

Besök hemsidor - Det här måste nästan vara det enklaste sättet att samla poäng. Man klickar på "besök" sen så klickar man på länkarna som finns och så får man 5 poäng för varje sida om jag inte minns helt fel!

Shoppa - Om du brukar shoppa på nätet kan du nu även få poäng på SuperGratis för det! Så om du till exempel vill handla en klänning på nelly, så får du 100 poäng om du köper den!

Tävlingar & Undersökningar - Den här saken har jag faktiskt inte testat! Men det finns en massa olika att välja på. Man kan t ex. vara med och tävla om en resa till Hawaii och så får man 20 poäng för att man deltar! Jag har inte testat det här för att jag tror inte på det.

Erbjudanden - Det här har jag inte heller testat på SuperGratis. Men man kan t ex. registrera sig på king.com och få 30 poäng för det! Eller att man typ får en eltandborste hemskickad och få 300 poäng, det tycker inte jag låter realistiskt så därför har jag inte testat den här grejen, för att jag inte tror på det!

Logga in - Varje gång man loggar in på SuperGratis så får man 2 poäng, så det lönar sig att vara aktiv!


Ja, det var väl typ det viktigaste! Jag har inte haft SuperGratis så himla länge så jag kan inte absolut allt ännu, uppdaterar detta inlägg när det kommer något mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0