Vaknade upp hos hanna

Vet att jag skullle ha en pluggdag men så blev det inte riktigt.
Jag pluggade kanske i 3 timmar sen år jag lunch.
Medans så kollade jag på en film.
Minns inte vad den heter...
Sen så frågade hanna om vi kunde göra nått och då sa jag okej.
Sen så ringde mimmi och frågade om vi skulle gå påskkärring men det ville inte jag men då sa hanna okej.
Blev bara lite sur.
Men sen så gick vi till mimmi men jag ville inte bli påskkäring så jag blev en hippe.
Väldigt påskaktigt jag vet.
Men sen så gick vi till några men det var nästan ingen som var hemma.
Men vi fick lite godis var.
Sen så skulle mimmi och hennes familj på middag och då så gick jag och hanna hem till hanna.
Vi åt sen så undarde hanna om jag ville sova över och då sa jag ja.
Ja så gick det till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0