Bra start

i skolan så har det varit en väldigt bra start i skolan.
Träffade alla kompisar men jag fick också väldigt mycket gjort och det är jag väldigt glad över.
Blev klar med myket men den här terminen vill jag att jag ska nå många av mina mål så bloggen kommer inte varav väldigt mycket aktiv. Mellan 1-3 inlägg per dag bara så att alla vet.
Just nu sitter jag i vardagsrummet för attsova. Ganska kul. Jag och min lillebrorsa sover i vardagsrummet medans lägenheten håller på att renovera. Jag har mitt rum men lillesyster sover i den just nu.
Jag har bestämmt att jag ska börja träna. det är också därför det inte kommer upptaderas. Jag går på dans men dte är bara en gång i veckan.
Ida tränar på formatränningcenter. Min mamma gör det med.
Jag vill börja komma i form. Jag simmade och då var jag i helt okej form. NU är den usel. så nu vill jag komma igång.
Dete är lite saker jag skulle vilja dela med mig.
NU är jag trött så då är det bäst om jag gå lägger mig.
Imorgon är det en ny dag och jag kanske får mitt skåp. Var tvungen att bära på min jacka hela dagen. Ganska jobigt.
har inte så mycket mer.
Föresten så fick jag fina komplingar för mitt hår.
har färagt det till rött. Man ser det inte så mycket när det är mörkt men när det är ljust så blir det väldigt rött.
Är väldigt nöjd.
Föresten så kanske jag har skrivit om det men jag minns inte det.
Men då får du läsa dte igen.
Gamal blid från i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0