Har inte haft lust att blogga

Jag har bara inte haft lust med att blogga.

Imorgon kommer jag inte att blogg för jag ska på disney on ice med mina syskon och mormor. Jag vet inte om min morfar ska också med. Kanske men jag vet inte. Om vi skulle gå på disney on ice så går vi hela tiden med våran mormor. I julklapp fick vi beljeter. Kan inte stava som ni märker. Kanske e det därför jag fick G i svenska. Hehe. Tänkte bara lite.

Jag vet inte om det kommer nåra bilder men det e därför jag hittar inte mina sladdar till mobilen eller kamran.
Men om vi har tur så kanske jag har tur som har sladdarna nånstans.
Vet inte vart da men jag hoppas dom ligger nånstans.

Jaja. Har märkt att jag skriver typ hela tiden Jaja men jag stör inte på det. Gör ni det??? Undrar bara.


Ska umgås lite med family now.

Bara en liten bild på mig i sommras.



Älskar dom här bilder. Jag har nåra till bilder till men här e en av dom.
Jag tog den bara med min kamra som e bra men jag e väldigt stolt över den.
Tog den själv.

Vad tycker ni om Bilden??




Imorgon blir det dags för lite is.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0