Lite min dag och lite inte

Jo, först så varr allt bra. Jag hade det jätte roligt med mina syskon och min mormor. Vi hade det så kul. Min morbror var också där med hans barn och sambo. om jag sa, allt var bra till lite senare. Min morbrors familj hade gått och vi skulle ta lite melis. Vi hade satt oss ner och skulle börja äta. Då kom det en person från personalen fram och sa att det skulle snart vara en ny föreställing så hela globen skulle vara tomt av besökare. Så vi var tvungna att packa ihop allting. Sen när vi var på väg mot tunnelbanan så märkte jag att det var blöt i mina bykor. Jag tänkte skita i det. Men jag ville se var det var. Jag kollde i väskan och då var ena vatten flaska helt tom. Det hade läkt i min väska. Vi var en bit ifrån hemma och så. Men som tur så gick det bra tills för nån haalvtimme sen. Min mormor ringde och sa att jag hade gjömmt min väska i bilen när min morfar hämtade oss när vi var på stationen. Vi var inte då istan. Dom hade tagit in väskan och kollade vad som fanns där i. Jag hade glömmt det. Min kamera var där. Nu kanske min kamera är förstörd. Jippe :( 


Jaja, snart måste umhöret upp. Man måste se ljuset i den mörkaste tunneln.

Sä här känner jag mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0