Var med och tävla om en IPAD hos Modellinglove

Tänk er!
En tjeje har fått äran att dela ut en ipad!Tänk er om man vann!
Jag lovar om jag fick ett mail där det stog att jag hade vunnit tror jag att jag skulle spirnga runt i hela mitt hus och bara skrika eller så skulle jag bara svimma av! Skulle nog vara den lyckligast tjejen på jorden! Lika glad om jag skulle gifta mig eller få et barn.
Man kan inte beskriva med ord!
Tänkte också skriva lite om henne.
Hon är en tjej som är 21 år och bor i Gävle.
Hon jobbar som modell och statist. Hon har medvekat i längfilm som te.x Wallander.
Vet inte så mycket mer oom henne.
Kolla in och tävla ni me vet ja!
Klicka bara här och följ instuktioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0