Veckan jag inte har bloggat

Sista jag skrivde skulle jag sova över hos Hanna.
Onsdag:
Jag gick till skolan och vi hade en temma dag som elevrådet hållde.
Helt ok.
Sedan gick jag hemm en liten stund och sedan var jag med hanna och sovde över hos henne.
Torsdag:
JAg hade vaknat hemma hos hanna och hon hade fått ont i tanden.
Vi åkte då in till stan och gick till tandläkaren.
Medan vi väntade så åt vi kina mat och var inne på sl huvudkontor.
Sedan efeter tandläkar besöket så åkte vi hem för att packa.
Då mådde hanna inte så bra så on stannade hemm aoch jag åkte till gålö.
Fredag-måndag:
Inget hände typ. Jag passade min mammas kompis dotter som var så himla underbar.
Jag och min mamma åkte hem på lördag kväll.
PÅ söndagen så hände typ inget var bara hemmma och chillade.
På måndag samma som på söndag.
Idag:
Jag vaknade för tidigt men som tur så somnade jag om.
Gick till skolan och så körde alla sexor. Såklart så vann min klass! Jag är allvar.
När jag kom hem var poängen att städda men jga var alldesles för trött för det.
Så jag somnade.
Sedan tog jag det lungt och nu håller jag på att småstäda lite gran.
Inget mer har typ hänt.
Håller på att samla till min Nikon.
Det går helt okej.
Kommer nog att ha råd under sommaren.
Det här är mitt 500 inlägg!!!
Snacka om stolt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0