Är hemma nu!! :D

Jag är nu hemma efter en underbar helg.
Så här såg den typ ut:
Lördag.
Jag hade fått gäster och så men jag gick vid 19.00 till mimmi.
Där så åt jag lite igen men inte allas mycket.
Sen så kollade vi lite på tv.
Men vi var också med på earth hour.
Ni förstå.
Vi kollade en bit på en film men jag och hanna var för trötta för att kolla vidare.
Här kommer bilderna från lördagen.
Söndag.
Idag så vaknade vi extra tidigt för att hanna skulle på nån fotboll läger.
Sen så tog jag och mimmi lite lungt.
Sedan så skulle jag och mimmi gå till ett hus och träffa en katt.
Deras ägare var i dalarna så vi fick mysa lite med katten.
Sen så gick vi hem igen och kolade klart på filmen som vi såg i lördags.
Sedan så åkte jag, mimmi och min mamma och shoppade lite kläder i kista.
Sen efter det då lämnade vi mimmi hos sin mormor.
Därefter åkte jag och min mamma hem.
Bilder från idag:
Tog inte så många bilder idag.
Men jag handlade lite kläder men det blir bilder på min andra blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0