Min första bloppis

Nu så ska min bloppis börja.
Jippe!! :D
Tröja, storlek S ( men den e typ XS..)
15 kr.
Oanvänd långarmand tröja.
Storlek S.
25 Kr.
Oanvänd långarmand tröja.
Storlek XS.
30 Kr.
Oanvänd tröja.
Stolek 158/164
30 kr.
Cool jenasväst.
Storlek 146/152
45 kr.
Söt liten groda halsband.
15 Kr.
Kontakta mig om du är interserad på att köpa.
Jag vill gärna ha med det här i mailet:
  • Vem du e och vart du bor. Vill veta vart kläderna ska
  • Jag vill gärna ha din bloggaddres.
Min mail.
[email protected]



Kommentarer
Postat av: madelen & hannah

shiet, pms där uppe..

iaf super fin blogg:)

händer i helgen då :D?

KRAM !

2011-03-24 @ 15:56:19
URL: http://sminkflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0