Blir hemma imorgon

Ja, rubik talar.
Jag måste vara hemm imorhon för jag håller, tydligen, få feber.
E det bara jag som blir så sur på det här? Jag kommer inte svära så tar det lungt.
Ja har bara kollat film, ätit, sovit och pluggat lite,
Imrgon måste jag allvarligt plugga.
Idag så skulle vi börja med en ny kurs men min kursledare så vi får inga uppgifter och så kkommer vi inte kunna göra våra uppgifter.
Ska snart kolla mailen och se om det är ngot viktigt jag behöver veta.
Varör måste allt gå fel just innan sommarlovet?
Okej, förlåt för depermerande och surt inlägg men fr att ni ska veta hur glad jag kan vara plus hur nördig jag kan se ut, här har ni bevis.
Me in real life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0