Skolan nästa stopp

brist på rubrik -_-


Nu ska jag bara fixa det lilla extra  som e måste ordnas.
Idag sa vi har idrott. Vi brukar ha på fredagar men nu blev det på en måndag för vi har studiedag.
Jag kommer också redovisa min spanska. Vill så gärna bli klar med det och sen måste jag bara redovisa engelskan sen är jag klar utom kursen som jag ska redovisa på tisdag.
Så den här veckan kommer det att vara ganska låg uppdatering.
Iallafall en liten stund.
Bli  så jätte glad om allt blev klart jätte snabbt.
Min handledare säger att om man klara alla stegen så kommer man får en överrssking.
Kan inte stava.
Ja men det kan vara från ett gruskorn till en gentisk pool om ni fattar vad jag menar.
Jaja, måste gå.
E det bara jag som om det känns som man har hört den förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0