Till skolan

Ska bara slänga in ett litet snabbt inlägg nu innan jag ska till skolan.
Ska bli skoj.
Eller inte alls.
Jag kommer förmonligen komma hem idag men man vet aldrig.
Igår så cyklade jag och hanna 11 km.
Stolt? Ja men vi har kommmit överens att vi ska cyckla några dagar i veckan.
Behöver röra på mig.
Har frågat också min mamma om jag kan få testa att rida igen.
Gjorde det för typ 4 åt sen men det var för stor häst. Haha.
Men ska kanske inte börja men det e alldit kul att prova nya saker.
Som ni minns att i julas så skrivde jag att vi kanske skulle flytta.
Ändrade planer.
Vi ska inte flytta men nästan alla vi ska byta rum utom min storesyster.
Oj, det som skulle bli ett snabbt inlägg. :P
Jaja, måste skynda nu.
Chio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0